» Home » Outstanding quality » Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Kliknij na jedno z poniższych pytań aby wyświetlić odpowiedź

  1. Jakie produkty są dostępne w Fotoboard.com.pl?

    W naszym sklepie możesz kupić fototapety, obrazy na płótnie oraz na alupanelu, zdjęcia, plakaty i naklejki.
    Wszystko w cenach producenta więc omijasz marżę pośredników!

  2. Jak wybrać właściwy materiał fototapety?

    Szczegółowe informacje na temat przeznaczenia, szerokości brytów, specyfikacji technicznej oraz certyfikatów i atestów dostępnych u nas materiałów znajdziesz w katalogu produktów fototapet.

  3. Jak znaleźć odpowiedni wzór?

    Można to zrobić na dwa sposoby: wybrać wzór z przygotowanych przez nas kategorii: kolekcje, tematyka, przeznaczenie lub wyszukać obrazy wpisując słowo klucz w wyszukiwarce. Możesz również wgrać własną grafikę w formacie JPG. Strona automatycznie sprawdzi wielkość/jakość wgranego pliku oraz pokaże w edytorze (w nawiasach) maksymalne wymiary produktu, które można uzyskać.

  4. Czy jest możliwość wykadrowania zdjęcia, odbicia lustrzanego, zmiany koloru?

    Oczywiście! W naszym edytorze istnieje możliwość, bardzo prostego, samodzielnego wykadrowania zdjęcia oraz dodawania efektów takich jak lustrzane odbicie, czy zmiana kolorystyki na sepię lub czarno-białe. Kadrowanie odbywa się na zasadzie przesuwania w edytorze wybranego fragmentu grafiki. W przypadku obrazów na płótnie i obrazów na alupanelu dibond, obszar zaznaczony fioletową linią, znajdzie się na frontowej części produktu. Obszar pomiędzy fioletową linią a granicą kadrowania znajdzie się na bocznych krawędziach obrazu. Parametry można dowolnie zmieniać. Ich zapisanie nastąpi dopiero w momencie kliknięcia "Do koszyka". Edycja produktów nie dotyczy gotowych propozycji z kategorii outlet.

  5. Jak złożyć zamówienie?

    Wybierz lub wgraj grafikę i określ jaki typ produktu chcesz z niego uzyskać (fototapeta, obraz, plakat, naklejka). Wybierz rodzaj materiału i nadaj oczekiwane efekty i wymiary. Możesz również wybrać gotowy produkt z kategorii outlet. Kliknij "Do koszyka" aby zaakceptować wybór. Wypełnij formularz zamówienia. Wybierz formę płatności oraz sposób dostawy... i gotowe!

  6. Jakie formy płatności są dostępne?

    Sklep Fotoboard.com.pl proponuje następujące formy płatności:
    Bezpieczna płatność online PayNow - wpłata trafi bezpośrednio na nasze konto. Dzięki temu od razu otrzymasz potwierdzenie płatności a my będziemy mogli natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia;
    przelew zwykły - tradycyjny przelew bankowy;
    płatność przy odbiorze - możesz dokonać płatności gotówkowej odbierając zamówienie w naszym sklepie. Wybierając płatność za pobraniem opłatę uiścisz u kuriera lub przy odbiorze towaru.

  7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji jest wybierany opcjonalnie przez Klienta w trakcie dokonywania zamówienia. W zależności od wybranej opcji, czas realizacji zamówienia w trybie standardowym wynosi od 5 do 10 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na konto sklepu Fotoboard.com.pl lub telefonicznego potwierdzenia zamówienia płatnego przy odbiorze. W przypadku pilnego zlecenia proponujemy wybór opcji ekspresowej skracającej czas realizacji do 2-5 dni roboczych. Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmy kurierskie.

  8. Jaki jest koszt wysyłki?

    Koszt wysyłki uzależniony jest od preferowanej opcji dostawy: wysyłka kurierska 22 zł, wysyłka kurierska za pobraniem 27 zł. Oczywiście możesz też odebrać gotowy produkt w naszej siedzibie.

  9. Jak dowiem się na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

    O każdym etapie realizacji zamówienia będziemy informować na bieżąco drogą e-mail. Służą do tego statusy zamówienia:
    złożone - informacja, że Twoje zamówienie zostało złożone poprawnie;
    opłacone - informacja, że Twoja przedpłata została zaksięgowana na naszym koncie;
    potwierdzone telefonicznie - zamówienie z opcją wysyłki kurierskiej za pobraniem zostało potwierdzone w czasie rozmowy telefonicznej;
    przekazane do wysyłki - informacja, że zamówienie zostało przekazane kurierowi (otrzymasz również link z numerem listu przewozowego. Pozwali to na śledzenie przesyłki od momentu jej nadania, aż do momentu odbioru zamówienia).
    Status swojego zamówienia można też śledzić poprzez Facebook Messengera. Wystarczy napisać do nas (@Fotoboard) na Messengerze komendę: status numer zamówienia np. status 1234/12345678.

  10. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

    Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki otwórz ją w obecności kuriera i poproś o sporządzenie "Protokołu uszkodzenia przesyłki" (jest to obowiązek kuriera). Może się jednak zdarzyć, że podpiszesz odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo nienaruszonego opakowania, zawartość jest uszkodzona. Masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody do firmy kurierskiej i sporządzenie "Protokołu uszkodzenia przesyłki'. W ciągu 10 dni roboczych wyślemy Ci ponownie zamówiony produkt bez dodatkowych kosztów.

  11. Czy mogę zwrócić produkt?

    Tak. Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, to w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia napisz do nas na [email protected], a my zajmiemy się sprawą.

  12. Czy moje dane osobowe są chronione?

    Wszystkie dane osobowe podane w formularzu zamówienia są chronione i wykorzystywane wyłącznie do celów informacyjnych. Brak podania wymaganych danych, skutkuje zablokowaniem procesu zamówienia.

  13. Czy kolory na wydruku będą takie same jak kolory widoczne na ekranie?

    Kolory zdjęcia mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów wydruku. Różnice te uzależnione są od indywidualnych ustawień Twojego monitora.

  14. Czy tusze użyte do wydruku nie są szkodliwe dla dzieci?

    Wszystkie produkty są 100% bezpieczne dla zdrowia. Wykonujemy je w najnowszej technologii druku HP Latex Printing ekologicznymi, bezwonnymi atramentami posiadającymi certyfikat GREENGUARD Gold Certification HP Latex Inks. Gwarantuje to, że tapety można stosować w takich miejscach jak szkoły, przedszkola, placówki służby zdrowia czy restauracje.

  15. Co zrobić, gdy otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem?

    Skontaktuj się z nami jak najszybciej i o nic się nie martw! Błyskawicznie naprawimy pomyłkę i uzupełnimy lub wymienimy towar na zgodny z Twoim zamówieniem.

  16. Czy mogę otrzymać rabat?

    Oczywiście! Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebook'u oraz zapisania się do naszego Newslettera. Systematycznie pojawiają się tam kody rabatowe oraz informację na temat naszych promocji i najnowszych ofert.

Facebook